fredag igen

Ojoj, att denna vecka skulle gå så fort som de gjort trodde jag aldrig. Men de är skönt, dumt att klaga!

I veckan har det blivi mest jobb, jobb och jobb. Igår efter jobbet tog jag mig en promenad i spåret. Finns inger skönare än att ladda mp3n med massa bra låtar, sen bara gå och gå och gå. mmmh! Sen vandrade jag hem till älsklingen för att hinna mysa lite innan hans träning. när han sen hade åkt iväg tog jag mig ännu en promenad, duktigt jag. Men då ledde promenaden hem för att duscha och hämta lite nya kläder osv. Kom hem och kände lukten av nybakade bullar, mumma! Mammsis hade bakat bullar och äpplepaj som jag glapp glaffsade i mig.

Ihelgen blir de ganska lugnt, eller ja, ikväll iallafall. Blir massa mysis med baby, och imorgon blir de party med girlsen!



älskar min pluttis mest av allt, always and forever. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0