Jobb

Sex timmar av min arbetsdag har nu gått, och 4 återstår. puh! Men de kommer säkert gå fort, de brukar de göra. Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv 1 så jag kan ta mig lunch.

Igår jobbade jag till halv 7, cyklade efter det direkt till maxi där jag mötte upp älskling. Handlade lite införkvällen oså, sen en sväng förbi hos mamma och pappa för att hämta bandage o grejer till micke.. sen var vi äntligen hemma i längenheten. Gjorde iordning baugetter som vi sen satt och smaskade på medan vi kollade på idol. love you daaarling.

Idag hade jag tänkt att sluta 4, har då gjort mina 10 övertidstimmar för denna vecka, skönt! Blir hem och städa en del, ser lite stökigt ut just nu. Sen förbi hos mamma o de och hämta nytvättade kläder. hihi. Sen vid 6 kommer älsklis hem och då hoppas jag på mys :)

Ciaaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0