lördag

Trots att det är lördag och helg så sitter jag på jobbet. usch! Men jobbar bara till 12 så det är inte så farligt, blir ju dock endel extra pengar, vilket jag behöver!
Imorse var det en pest att kliva upp när klockan ringde sådär strax innan 6 medan älsklingen låg kvar. Men har jag tur är han fortfarande kvar hemma när jag slutat så jag kan pussa massa på han, baby!

Igår blev de jobb till halv 3, sen fick det blir en promenad i regnet medan älsklingen tog sig en tupplur. Efter det bar det iväg hem till broder som nu är hemkommen från egypten, men nu som neger. När han berättar om resan blir man så fruktansvärt sugen på att bara dra iväg. Vill inget hellre just nu känner jag.. Bara åka iväg en vecka eller två för att vila upp sig, och inte behöva tänka på jobb mm. ååh!
Även mamma och pappa var där och mamma hade gjort en tacopaj, men kräsen som jag är tog jag mig en macka istället, vilket jag tydligen gjorde rätt i eftersom maten var vääldigt stark enligt endel. hehe!

Idag efter jobbet ska jag hem och lägge mig i sängen och bara ta de lugnt för ett tag, sen blir de nog promenad, dusch sen invänta älsklingen och jeppe för en mysiskväll :)

Nej, jobb! BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0