lördagseftermiddag/kväll.

Sitter hemma hos mamma och pappa, tog mig en liten promenad hit men ingen hemma. Men under min promenad hit mötte jag en liten skrutt som jag inte tröffat på tokför länge - Petra! Får bli ändrig på detta hörru, men till veckan ska vi höras och förhoppningsvis hinna hitta på något mysigt :)

Kollar på massa bilder jag har på den här datorn och shit vilka minnen man får - allt känns som om de vore igår! men kul är de, ooja. Ska bli ännu bättre när vi får liv i min gamla dator där det finns ett och annat på. Ska bli spännande. (http://soofeeja.bilddagboken.se/ )

Ikväll har jag inte tänkt göra någonting, ska knalla till lägenheten snart var de tänkt, men först ska jag ta mig lite glass. mumma! BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0