tacos & Halloween 4

Igår blev det somsagt karlstad för inhandla lite nytt, och visst fick jag med mig lite hem, och likaså älsklingen. Carina ringde och frågade om vi ville komma hem på tacos runt 7 tiden, och de tackar man ju inte nej till. Så hem till runemårdarna (Carina & jeppe) för tacos, och efter det kollade vi på Halloween 4 som jeppe hade köpt. Innan vi tog cyklarna hem i mörkret blev det en 500 som jeppe vann, såklart! ;)

När vi kom hem kröp vi ner i sägen och gosade in oss i duntäcket för att kolla på Heroes på datorn, men vi kollade i typ 10 minuter sen insåg vi att vi var på tok för trötta så det var lika bra att stänga av och försöka sova. Blev dock ingen långvarig natt för mig. Vaknar hela tiden av att jag drömmer massa läskiga saker. Och eftersom jag är så van att klockan ringer halv 5 på morgonen när det är dags för jobb så självklart vaknar jag av mig själv då även på helgen. Jämt lite störande att jag aldrig ska kunna få sova ut. Så efter att ha leget i sängen och vridit och vändit på mig klarade jag inte mer så jag tog mig en timmas promenad med stavarna som jag precis kommit hem ifårn och det käns så skönt.

Idag blir det nog lugnt för mig skulle jag tro. Får se om vi drar ivgäg och kollar på jeppe när han spelar fotboll vid 3, vilket iallafall jag är sugen att se. Måste iväg och handla också, helt tomt i kylen och disken bara växer.
Nu ska jag krypa ner hos baby som ligger och sover :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0