Top model

Nu var det ett tag sen jag skrev, igen! Känns som jag börjar varje inlägg med det nuförtiden.

Kan börja med helgen. Fredagen spenderades hemma med älsklingen, hade de myspys. Åkte hem och hälsade på jeppe och carina en sväng, sen hängde han med till godislagret. På lördagsförmiddagen knallade vi ner till stan för att kika lite. Hittade ingenting, men en lunch fick de bli på Paus. altid lika mysigt med min baby :)
Runt 6 tiden senare på dagen skjutsade micke hem mig till sara där de skulle förfestas innan kga och sahara. Även malin, jessica, mickan och sanna var där. Blev helt okej kväll, jag och gå ut i andra städer går inte ihop riktigt, men sällskapet gick INTE att klaga på! Synd bara att folk inte kan låta bli andras grejer, utan måste sno! bläää.

Denna vecka kommer det bli en hel del jobb, 10 timmars övertid. Men de ska gå de med, pengar pengar. Jag coh älsklingen bor fortfarande i marcus lägenhet. Den lyckosten är i egypten och gottar sig. vill vill vill vill också åka iväg, bort från allt det här!

Nej, nu är de top model. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0