våran dag

Jaa. Idag är det jag och baby som firar 13 månader och 1 månads förlovning ♥ Men såklart, så fort det är något speciellt jobbar jag sent och slutar 6.. men idag ska jag skynda mig hem som aldrig förr. Hemma väntas de mys med älsklingen, ska baka pizza kolla idag och slutligen HEROES - mm-mm! :)

Denna vecka har jag fullt upp, förstår inte vart alla saker kommer ifrån. Imorgon ska jag iallafalll få träffa min baby. äntligen! Blir en promenix och förhoppningsvis en massa skvaller! Sen blir de kalas hemma hos famijen runemård. Markus är hemma från linköping och fyller¨på  torsdag så medan jag jobbar idag ska micke och jeppe iväg och köpa present från oss :)

Nej, jobba lite nu sen blir de lung. buuurgeer idag ;d



image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0