Best not to think about it.

Tyck att jag är löjlig, fjantig, vad ni nu vill välja, men jag saknar min älskling så hiimla mycket. Jag saknar att skynda mig hem från jobbet och springa upp för trappan för att krama om dig, jag saknar att göra frukost åt dig och komma in med den och se dig sådär söt och trött, jag saknar att somna bredvid dig, kort och gott, jag saknar allt med dig!

Meeen, nu har mer än en dag gått och de är bara att fortsätta räkna ner.. men de ska nog inte vara några problem. De enda är ju att man är så van vid att alltid ha någon här hemma. Nu är de så fruktansvärt tomt, men på fredag blir de mysmysmysmysmys. shit vad vi ska ha mys! åååh, nu vill jag ha fredag! :)

Nu ska jag fixa vidare. Puss på min baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0