Grill-lukt

Jag behöver en mun till för att kunna andas,
ett hjärta till för att inte stanna..
Jag behöver en mun till för att kunna andas
för jag har förlorat kriget med mej själv.

Den där thåström är inte att leka med ändå.

Var ute på en promenad förut, och vad känner jag inte överallt om inte lukten av grillat? mmm. Finns ingen bättre lukt.
Kommer allitd att tänka på sommrarna då jag bodde ute på strand... hade varit ute i skärgården heladagen med tjejerna, cyklat hela vägen hem och känner lukten av grillat. Då var det bara att sätta sig ner och njuuta. fyfan vad gött!
Saknar faktisk huset lite.. På ett sätt vill jag tillbaka till tiden då allt var så lätt, men de fanns mycket jag inte hade så som jag har nu. Min lilla mikael tex. och honom skulle jag aldrig, aldrig vilja vara utan. Och lilla fislisa också såklart, min lilla skatt!

Jag saknar min älskling, vill bara att han ska komma hem så jag kan berätta för honom hur mycket jag älskar honom.


   I won't waste a minute without you ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0