imorgon,

idag är de min sista dag som 19 åring.. men ska jag vara helt ärlig så känns de inte som min födelsedag imorgon. Men  så känns de alltid! Känns dock mer som de är idag jag fyller eftersom släkten + tjejerna var hemma och firade mig idag :) Men imorgon blir de att fira lite också!
Börjar jobba imorgon, lagomt till min födelsedag de, stackars mig :( Slutar dock vid lunch, och då ska jag och älsklingen ut och äta lite födesedagsmiddag och sen på kvällen kommer mamma, papppa, carina, örjan, markus och jeppe hit. töööppen!

Igår blev de firning av malin som fyllde i torsdags, så de blev mat och cider tidigt på eftermiddagen och sen fortsatte vi här på kvällen. Kan inte säga annat än att de blev skitkul, som vanligt! ;) Sen bar de av till statt, och där är de ju som de alltid brukar. mohaha!

Jahapp, nu är de bara 4 timmar och 37 minuter kvar till min födelsedag! wiiiie :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0