Kalas nummer 3

Idag vart de de 3e kalaset på 3 dagar, haha. men denna gång hemma hos mig med mickes föräldrar + mina. så himla underbara allihop. De blev sång och mycket mycket fina presenter, sen blev de fika och massa mys. ååh, vad jag är lyckligt lottad ändå.

Börjde jobba idag, kändes sådär de på min födelsedag men de var bara att pallra sig iväg.. Vilka underbara medarbetare jag har ändå, hade gjort ett jättefint plakat och så fick jag presentkort och diskborste + disktrasor, eftersom jag gillar att städa, haha! :)
Sen slutade jag vid lunch och då kom älsklingen och hämtade mig så åkte vi ut på lunch. min älskling är bäst! Fick jäättefina presenter av honom. En klocka, två kosta boda skålar, Ego Girl och Det ska bli ett sant nöje att döda dig. Han kan allt den där godingen! :)

Fick även massa fina presenter igår. Blev dock mest pengar från släkten, sen fick jag en symaskin av mor och far, och idag kom de med flera presentern. bäst bäst bäst! Av tjejerna fick jag ett jättefint Thomas Sabo armband, och en vas. Sen fick jag lite mer smått o gott av alla godingar som kom och firade mig. TACK! :)

Nu blir de mys de sista timmarna på min födelsedag med baby! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0