Lovely

äntligen, äntligen, äntligen är min snutt hemma. Denna natt har varit den underbaraste på lääänge.. men nu sover han så sött så ska försöka att inte störa honom, men de är inte lätt när man bara vill pussa på han helatiden :)

Igår kom mimmi hit runt 8 så gick vi hem till sundbladh där de blev lite cider ochm mycket prat.. sen kom  maaaaalin hem (äntligen!) sen bar de iväg ner till tältet där man träffade enheldel folk, sen var de dags för älsklingen att komma hem.. så jag skyndade hem för att vara här när han kom, och de var jag också. När han kommer in genom dörren och man inte sett han på nästan en vecka känns de som en sten som lyfter från hjärtet, man känner sig så lätt! Vet inte hur länge vi bara stog och kramade varandra! åååh baby! ♥

Men nu ska jag snart traska ner mot stan där jag ska möta upp världens bästa malin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0