sista natten

Nu är de sista natten utan min fina denna vecka, heeeeeeeeeelt underbart! Går inte en sekund utan att jag saknar dig!

Ikväll kom mimmi hit på lite mysis. Var så längesen vi sågs nu så de var på tiden.. de här klarar du gumman, jag finns här för dig dag som natt, så de är bara att lyfta luren och slå en signal om de behövs :)
Har nyss pratat med Malin också som kommer hem i helgen, äntligen! Var ett tag sen jag träffade henne också.. så de ska bli så kul så :) & även lilla wickan kommer hem. De kommer bli en lördagskväll med alla underbara tjejerna samlade! (förutom fuskispetra som åker utomlands på söndag)

Imorgon blir de jobb, sen kanske lite småutgång med mimmi & sara! :)

Tjoflöjt!



                         Fick bli en bild på pappa idag, 
                    har inte många bilder på den här datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0