sömn?

De går inte att sova.. hur mycket jag än försöker så går de inte, kroppen bara vill inte! Tänkte att de skulle bli en tidig kväll ikväll när de gäller sova, men icke!
Felet är dock att jag tänker för mycket. Varför ska tankarna komma nu, preics när man ska sova? typiskt!

Jag är rädd. Riktigt riktigt rädd. Vad gör jag med mitt liv?
Får panik när den ena efter den andra flyttar härifrån för att upptäcka nya saker. Men jag då, varför gör jag inte samma sak? Blir så trött på mig själv. Har iofs aldrig varit den typen som gillar/klarar att vara borta länge från familj och vänner.. men ändå?
Snart flyttar micke iväg för att jobba i norge. Visst han kommer hem på helgerna, men på veckorna då? Vem ska jag gå upp och göra frukost, matlådor och allt de där åt? Bara mig själv, trist!
Nu blev jag riktigt neg. känner jag, men de är jag inte! Klart jag älskar mitt liv precis som det är. Har världens världens underbaraste pojkvän, familj och vänner, så på såsätt finns de absolut inget att klaga på.. men jag vill göra något, frågan är bara vad!?

De ska jag fundera vidare på! Hoppas ni kan sova bättre än jag ;P Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0