true love

Just nu vill jag bara ha min älskling här hemma.. de är så tomt när han är borta. Men bäst jag vänjer mig, nästa vecka börjar hans norge jobb vilket innebär att hans veckor kommer spenderas där och helgerna här hemma. usch!
Men inatt ska han och jeppe sova i tält. De kommer få de så underbart mysigt.. bara ligga och lyssna på regnet, åååh, önskar att jag också kunde vara med, men enannan jobbar ju imorgon. dumma anovo!

Efter jobbet imorgon kommer baby och hämtar mig så ska vi åka till IKEA. Ska se om vi kan hitta en ny soffa till nya lägenheten, sen får vi se om vi hittar något annat gottit som kommer behövas senare. Gee mig oktober, nununununu!


   always and foreverd darl ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0