vy från ett luftslott

Har inte lyssnat på Kent på år och dar, så hittade jag massa låtar på den här datorn! underbart. Så nu är mp3n fylld med massa Kent och lite annat smått och gott.

Igår var de fest pås schemat. och vi började våran kväll hemma hos Emma, sen bar de av ner till tältet där jag någonstans tappade mitt körkort + pengar. ajajaj! Kändes sådär de.. men hoppas de finns hos polisen. Men jag får ta och tacka mina underbaringar för en suuperkväll, som alltid!

"Jaha, skulle du gå hem eller ta en taxi?"  haha fyfan vad jag skrattade imorse när en viss person berättade de där! plus en massa andra crazy stuff.. min lilla kändis ;)

Nu har min älskling åkt tillbaka till de där jäävla töcksfors och Norge. blä! vill ju att han ska vara här hemma så jag kan pussa och gosa med honom. SAKNAR DIG! men till helgen blir de lugnt och skönt med baby. Kräftor på fredag och förhoppningsvis bio i karlstad på lördag, skulle sitta fint de ♥





Kommentarer
Postat av: Michaela

Hahaha fyfaaan. Antar att jag ska känna mig träffad som din lilla kändis ;) hahaha..

kul o se dig ugmman. nej inget batteri, kan du sno ett ? hahaha förfna. du jobabr ju där ;) pusspuss

2008-09-03 @ 16:01:44
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0