you fill my heart


Trodde inte de skulle bli såhär jobbigt, inte riktigt såhär iallafall. Jag vill inte behöva säga "hejdå, vi ses om 5 dagar." Jag vill ha dig här helatiden, varje dag.  Det är så tyst och tomt, även fast det bara gått 5 minuter. Många kan nog tycka att de är en skitsak att vara utan varandra i 5 dagar, men det är de inte för mig. Är man van att träffa varandra varje dag eftersom man bor tillsammans så är de inte så konstigt att de blir jobbigt den dagen man inte kommer göra de..

Idag blir de en lugndag, ska bara ligga i sängen.. fast sen ikväll ska mamma och jag på bio. min söta mamma, hon förstår att jag tycker de här är jobbigt. Sen till veckan ska vi åka till karlstad! taack ♥






When i saw your face, it was like a space.. In my heart was filled,
it´s like i knew from the very start.. that you were every other part of me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0