you´re the one baby.

2 år idag älskling. önskar du vore hos mig, men vi får ta igen allt vi missat under veckan sen när vi ses i helgen :) igårkväll/natt/imorse var de så tomt så tomt.. de fattas något mycket underbart i andra delen av sängen. men fisan var så gosig natt med mig sååå.. tror hon också märkte att de var något som fattades. Blev inte mycket sova inatt inte, blev endel tv-tittande istället.  

Vi fuskade lite, jag&älsklingen. Tog och firade våran dag lite i förväg eftersom han inte är hemma idag.. I lördags blev de godmat, cider och bowling. Bowlingen behöver vi inte ens gå in på, men kan säga som så att jag inte kom över cpgränsen en enda gång tror jag. haha! Men de var mysigt, som alltid med min babe!  

Igårkväll bjöd mammi med mig på bio, och de var precis vad jag behövde. Mamma mia blev de, sjuuukt bra film. Den måste ni se, ni som inte redan sett den. :)  

Nej, nu kallar lunchen. älskar min skruttnutt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0