Faith


18e december idag, våran dag, min & älsklingens. får ta igen allt mys till helgen då de blir att klä granen och fixa här hemma :)

Har fixat lite mera med julklappar idag så nu är jag snart klar. skönt skönt skönt! Har dock pappa kvar som är grym svår. Sen gick jag förbi mamma och pappa där även linda, marcus och molly var. satt kvar där en stund och pratade en massa sen skjutsade min pappi hem mig.

Imorgon ska jag ääääntligen få träffa Kim, sara och petra :) mmmh, mys!



Sänder en tanke till dig och din familj ikväll.. men om du kpllar på himlen ikväll så kommer du se att himlen har fått ännu en stjärna, som lyser extra klart ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för din omtanke, återigen.. livet känns orättvist och tungt, men det finns en morgondag, och på ett eller annat sätt måste man ta sig dit. jag uppskattar verkligen att du bryr dig, det betyder mycket! på juldagen har jag & jessica hyrt hultet, just för att statt sviker.. hoppas ni vill komma, det vore kul.

2008-12-18 @ 21:17:30
Postat av: Anonym

tack för din omtanke, återigen.. livet känns orättvist och tungt, men det finns en morgondag, och på ett eller annat sätt måste man ta sig dit. jag uppskattar verkligen att du bryr dig, det betyder mycket! på juldagen har jag & jessica hyrt hultet, just för att statt sviker.. hoppas ni vill komma, det vore kul.

2008-12-18 @ 21:17:49
Postat av: mikaela

Tack för din omtanke, återigen.. Livet känns just nu orättvist och tungt, men det finns en morgondag och på ett eller annat sätt måste vi ta oss dit. Jag uppskattar verkligen dina fina ord och att du bryr dig, sådant betyder mycket. På juldagen har jag och Jessica hyrt hultet, p.ga att statt sviker. Hoppas ni vill komma? Det vore väldigt kul!

2008-12-18 @ 21:19:40
URL: http://liveandlove.blogg.se/
Postat av: mikaela

Trodde inte mina första kom fram, men det ser jag nu att dom gjorde.. he he he!

2008-12-18 @ 21:20:51
URL: http://liveandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0