fear no darkness


Har ingen lust att skriva ett inlägg just ju, men måste bara säga att julen har varit heeelt underbar! Firat den med de allra bästa, mina nära & kära. är så oerhört glad att jag har alla goa människor omkrig mig. Saknar dock mormor väldigt väldigt mycket nu när det är jul o allt.. men hon finns med mig ändå, de känner jag :)

Gårdagen blev även den väldigt lyckad. tack alla som var här för en underbarkväll :) & tack för de fina sakerna vi fick, era underbaringar!
synd bara att alla hade så bråttom ner till stan, som förövrigt sög. eller ja, blev bara att stå i kö in till mastis sen tröttnade vi och drog hem, jag och min älskling. blev lite efterferre här, mycket bättre de!

Idag har vi varit lite sega. städat undan sen igår, sen tog jag mig en promenad ner till stan. Sen vid 4 skulle vi till mamma och pappa för att äta.. men hade så ont i magen och kände mig febrig så jag var nog inte värst mycket till sällsis. vi hann även med en yatzy, funfunfun! :)




  har jag någonsin sagt hur mycket jag älskling dig, och hur mycket du betyder för mig? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0