jobbig dag


Idag var det dags för ett sista farväl av mormor. Vid 10 var det begravning. Jääättefint, och jag är så glad så glad att älsklingen var med mig. Saknar min mormor och morfar så det gör ont, men nu vet jag iallafall att de får vara tillsammans igen, precis om de ska vara. vila i frid, lilla lilla mormor.

Igår kom min fina hem. Han åkte hem bara för min skull, för att vara med på begravningen. love love love you!
Direkt när han kom hem, och jag kom hem från jobbet vid 6 åkte vi till badhuset för att simma lite.. duktiga som vi är, höhö! Sen blev de mysis resten av kvällen, looovely!
På lördag fyller han år och då blir de kalas, och även på söndag. Så imorgon ska jag bjuda ut han på lunch, de är han värd, minst!

Nu ska jag ner och träna en svänga, ska bli skönt de. heeeeeeeeeeeeeeeejdå :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0