Lifeline


Hemma från jobbet idag med.. inte varit där på hela veckan. Måndags var det dock för mormor, men igår och idag är jag sjukt. men ska försöka mig iväg imorgon är det tänkt.

Igår kom wiklund, emma och mimmi hit på lite filmkväll. Sex and the city filmen blev det, hade dock redan sett den men det gör desamma för den är riktigt bra! mysigt att få umgås med mina tjejer så man får lite annat att tänka på :)
Imorgon kväll/natt kommer min fina hem också, underbart! sen på fredag drar jag till Gbg över helgen för att hälsa på mallaballa min goding! Blir shopping, mys och julmarknaden på liseberg, lovely!

Nu ska jag fixa lite mera här hemma! Heejrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0