Puuh


idag har jag tagit igen allt jag missat under mina sjukadagar. Blev jobb 07.00-18.00 sen direkt iväg för att handla lite, gick sen hem med det. Hann bara vända i dörren sen begav jag mig ut på en ny promenad. Mötte emma och mimmi efter vägen, så vi pratade lite. Sen tog jag mig en lite omväg till maxi för att få lite luft och ta ut pengar. var inte hemma förrens 8, och då började "du är vad du äter".

Satte igång och skulle göra en tacopaj till älsklingen som han kan ha imorgon när jag inte är hemma.. när jag kom till sista punkten; creme fraich, så hade jag naturligtvis glömt att köpa de.. då var klockan 20 i 10 så de var bara att skynda iväg till maxi igen.
Nu är jag ganska nyss hemkommen och ska göra klart den och sen packa inför imorgon.

senare kommer baby hem och de ska bli så uuunderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0