sista veckan


Kan knappt tro det är sant att jag äntligen får skriva sista veckan. Sista veckan min älskling åker ifrån mig för Noge, sååååå underbart så ni anar inte! är så glad så glad att vi tycker/känner samma om det här. Kunde höra på hans röst förut att han ville hem, min baby!

Helgen har bestått av kalas & åter kalas. riktigt mysigt med båda familjerna här + farmor och jonte. Sen igår blev det ytterligare kalas hemma hos Carina med micke mormor, morfar och morbror. ännu mera mys!
Sen på söndagskvällen blev det lugna puckar, höhö! micke fick sig ett hockeyspel som vi spelade. förlorade dock, men lika bra de med de där runemårdsbröderna som är såna dåliga förlorare. lika bra att låta de vinna! :)

Nu ska jag ta de lite lugnt, kom precis hem från en svänga på stan. Har fixat med endel grejer, så nu kan jag sluta stressa för en stund.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Tänk om det kunde vara Tommys sista vecka också.. Men icke! :P Jag förstår hur lycklig du är, tro mig.. Hehe!

2008-12-16 @ 09:17:29
URL: http://liveandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0