Soon

ingen har väl missat att det endast är 1 vecka kvar till julafton? trodde väl de :) Dock är de sjukt sjukt synd att all den underbara snön försvunnit och regnet tagit över. illa!
När jag gick hem från jobbet förut så var de två små killar som åkte pulka i backen här utanför, där de brukade finnas snö, men nu längre inte fanns något. stackars barn!

annars idag har jag stressat som de andra dagarna den här veckan. egentligen vet jag inte varför, för jag har inte bråttom med något.. men känslan av stress finns inom mig och det känner även min magis av. men nu ska jag lägga mig och kolla på tv och vänta på att min älskling ska ringa.


Kommentarer
Postat av: mikaela

Ja, det ska bli härligt att få hem honom till jul iallafall :) Tommy blir nog kvar ett par månader för länge verkar det som, jobbigt nog.. Nej, min mormor är jättedålig, och det blir bara sämre och sämre, hon har ALS. Så nu är hon inlaggd och det verkar inte alls som hon kommer överleva länge till.. Dock vet vi alla att det är bäst för henne att det får bli så med tanke på hur hon mår, men det är ändå mormor liksom.. Men men.. Hur är allt annars med dig?

2008-12-18 @ 08:22:48
URL: http://liveandlove.blogg.se/
Postat av: mikaela

Tack för din omtanke, det värmer verkligen! Och jag beklagar din sorg också. Det är precis som du säger, det är aldrig kul, och jag tror aldrig man lär sig "hantera" det heller. Skönt att höra att du mår bra nu iallafall, det är du värd! Ne, nu är det nära, det om något får en ju att må bra iallafall :) Händer i helgen då?

2008-12-18 @ 16:24:39
URL: http://liveandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0