the world i love


I fredags efter jobbet fick jag äntligen träffa mina pinglor (några av de iallafall) Blev en fika på blåvalvet med kim, petra, mimmi och sundbladh. mysmys!
Sen på kvällen blev det lugt hemma.. min mage tog näsan död på mig!

Lördags vaknade jag tidigt så gick ut på en morgonpromenad i regnet sen hem för att fixa med massa. Sen blev de stan och den sista julklappen, så nu är det sågottsom klart! :) Sen blev det massa mys med älsklingen. tacos jag klä granen, mmmh! Jeppe kom även upp en sväng så medan de spelade bordshockey så bakade jag julgodis.
Laddade hem arn 2 igår, sjuuukt bra! se den alla som inte sett den!

Nu snart kommer pappi och hämtar mig. ska iväg till ikea för att inhandla lite grejer :) Sen hoppas jag på att få se tjejerna en sväng senare dag. ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0