väntan


väntar på att min fina ska sluta jobbet och ringa till mig så jag får höra hans röst. Hans röst gör mig lugn och trygg, och får mig att känna att allt kommer bli bra. allt han säger är så bra, allt han gör är bäst! tänk om det fanns fler här i världen av Mikael Runemård, min man.. du skulle alla kunna skratta sig lyckliga, tro mig!

Pappa ringde förut och undrade om jag ville komma på fika för farmor och jonte skulle komma.. och självklart sa jag ja. skönt att få komma hemifrån för en stund. Dock låg jag mest i soffan som en död fisk, så ingen fika för mig.. men trevligt att träffa min lilla farmor. Sen blev jag hemskjutsad och kröp ner under filten i soffan direkt och här har jag legat helakvällen, orkar inte ens röra mig..
men imorgon ska jag försöka mig iväg till jobbet iallafall.. sen på kvällen kommer äntligen micke hem till mig. uuuunderbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0