YEAH!


Nu är de slut på jul-ledigheten, men bara för en dag! mohaha! imorgonkväll styr vi bilen mot stockholm, arlanda, för att på tisdagmorgon vid 7 tiden lyfter planet mot EGYPTEN! de ska blir så sjukt underbart så de finns inte. Fira nyår i värmen med min älskling, lovely!
Nu på kvällen har vi packat lite, men de får bli mer packning imorgon.. änsålänge väger väskan bara 8 kilo, så 2 till är okey.. ska nog inte vara svårt att få den att väga de inte, haha!

Tidigare idag var vi hemma hos Carina och åt, kött, pressadpotatis och sås, mumma! sen åkte vi hem, så kom mamma och pappa en sväng, sen malin, sara och wiklund! kommer sakna mina godingar såååå mycket när jag är borta.. men när jag kommer hem blir alla samlnade igen för då fyller sara år! :)

Nu ska jag vara social med min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0