i´ve got soul, but i´m not a soldier

Helgen blev mycket lyckad och lika bra som vanligt. Mys och film med malin på fredagen. Lördagen spenderades md älsklingen.. på kvällen kom Marcus och Linda hit, vi åt, bandade vidriga drinkar och begav oss en till bowlingen för att bowla. Det gick sådär, men sist kom jag inte. hah! Fortsatte sen här med mer drinkar, fast denna gång något godare, och kortspel.
Gårdagen blev lugn.. Laddade hem massa Gossip girl avsnitt som älsklingen och jag glodde igenom, och bara hade de mysigt.  Kvällen avslutades med tända ljus och massa mys.

Idag pratade jag med pappi som berättade att mamma var hemma och sjukskriven. Så efter jobbet knallade jag iväg och köpte en stoor godispåse och tidning att överaska henne med. Hon blev glad och bjöd på blåbärspaj, min goa mamma. Ibland saknar jag henne så extremt mycket, vill bara hem till henne och bli omhändetagen. Inte för att jag inte blir det här, av älsklingen, för tro mig, de blir jag! Men ibland vill man bara känna sig som den där lilla flickan igen, som inte klarar sig helt själv, som inte behövde känna sig så vuxen.

Sluskrivet för idag, nu blir de american idol! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0