no one´s gonna love you,

like i do!

Dåligt med skrivande på sistone, men man kan inte hinna med allt.

Denna vecka har varit lite uppochner.. endel dagar kunde ha kvittat då humöret inte helt varit på min sida, men jag har överlevt! Och nu är de äntligen helg igen.
Igår myste älsklingen och jag med mat, sen gick jag till Malin en sväng där alla tjejerna var. Kollade lite på Let´s dance och pratade en massa. Mina gosisar. Och lilla Wiklund åker till Gbg imorgon och kommer vara borta läänge ;( kommer sakna dig!
Sen gick jag hem till älsklingen, och när jag kommer in i sovrummet är det massa tända ljus, huur mysigt som helst :) så det blev myspys resten av kvällen. me like!

Imorse tog jag mig en långpromenad med stavarna, och den blev jobbigare än jag räknat med då jag hade motvind nästan hela vägen. Men det var skönt! När jag kom hem bestämde vi oss för att ta en tripp till kd. Blev ett par jeans och en vattenpipa. Jag som inte skulle köpa ngt, men så brukar de vara :P

Ikväll blir de utgång med Malin iallafall. Får se om vi kanske hakar på de andra :)


Band of horses - No one´s gonna love you.mp3


88888-281

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0