sjuk

Idag var jag tvungen att knalla hem från jobbet efter ett x-antal timmars försöknade att stanna kvar. Kände mig febrig, yt och illamående så min snälla mamma kom och hämtade mig.. gick direkt till sängen och la mig och kollade tv.. men som vanligt blir jag alldeles för rastlös så jag var rvungen att hitta på något att göra så de fick bli att ta reda på disken som fanns kvar.
Nu kollar jag på Gilmore och har precis varit ute och lagt i tvätten.. så nu ska jag baara slappa ett tag så får vi se vad jag hittar på härnäst. Väntar mest på att min gos ska komma hem från jobbet :)

Igår efter jobbet kom mamma, min kusin och min farbrors fru hit på fika. Hade gjort en äppelpaj som verkade falla de i smaken, vilket altid är roligt att höra. De skulle kolla in lägenheten och ge en inflyttningspresent. Vi fick ett superfint brödskrin, precis det jag hade kollat ut, så de tackar vi för.

Imorgon är det Alla hjärtans dag, vilket kommer bli en mysig dag om jag känner min älskling rätt. Dock kan jag inte göra de jag ville till honom, eftersom jag inte kan gå ut.. men ska försöka fixa de på något sätt ändå :)

88888-282
En bild på en liten söt sovande Astrid ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

åh =/ krya på dig!

2008-02-13 @ 15:57:52
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Johanna

Uh, inte lätt att vara sjuk. Krya på dig!

2008-02-13 @ 16:38:00
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0