tomt

gårdagen blev slö, som även de flesta andra söndagar brukar vara. Runt 6 väckte älsklingen mig, gick upp en stund, men sen la jag mig igen när han skulle åka. Har inte träffat den plutten sen igår morse och de tar kol på mig! Blir helt galen när jag inte får träffa honom. Men idag kommer han hem, eller rättaresagt snart.. MEN, då är det så typiskt att jag måste jobba ända till 6 idag, så det dröjer ytterligare 6 timmar innan jag får träffa honom :/

Igår passade jag iallafall på att städa lite i lägenheten, men ytterst lite. Sen var jag så duktig så jag tvättade/städade bilen, en liten överaskning till älsklingen :) Sen gjorde jag matlåda åt honom med sånt jag vet att han gillar. Sen tog jag de lugnt.. var hos pappa en sväng, sen hemma och slöade.

Idag ska jag bara mysa med älsklingen. Kommer krama ihjäl honom när jag ser han. åååh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0