18/1 -08

Igår tog jag ledigt från jobbet och drog iväg till karlstad med mamma för en heldag där. Först blev det IKEA och lunch där. Hittade att en del bar saker till lägenheten. Sen åkte vi in till stan för att shoppa, och vi båda hittade oss lite saker. De blev dock lite mer än jag hade tänkt mig, men nästan allt var på rea så de blev inte värst dyrt, de är jag värd tycker jag ;D

Idag är de min och älsklingens dag, 1 år 5 månader :) Nästan som alltid när de är våran dag lyckas jag jobba sent, så slutra inte förrens klockan sex. Men efter det blir de mys till let´s dance.
Helgen är fullproppad med saker som händer. Imorgon förmiddag/eftermiddag ska jag ocg marcus till farmor som fyllt år, sen på kvällen ska vi hem till mamma och pappa för att spela spel. Söndag är inte helt planerad ännu, men städa lägenheten borde göras`. Fast, orkar man?

Nu ska jag jobba de sista här innan lunch. BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0