3 Big tasty

Ja, i söndags var det dags för min och min kärestas såkallade tävlig. Så vi tog bilen till dokan, beställde 3 big tasty och 2 vanliga burgare. haha! Micke skulle klara sina 3 Big Tasty och jag mina två hamurgare.. För vissa gick galant, medan det för en annan gick sådär. De tog en kvart, sen vips, så var de 3 tasty borta som med vinden. Förstår inte vart allt tar vägen på den där människan ;) min lilla prins! 

Helgen då.. de började med förfest här på lördagen sen vidare till statt. Som alltid vart det mycket lyckat med mina godingar.. resten av kvällen är en gåta. Men nog om det.. Hoppas på en lugn och sansad nästa helg, kanske bowling med älskling? vi får se! 

Ikväll blir det mysis med wikkan och mimmi.. bara ligga och kolla på tv och ta de lugn :) Men först blir det maxi och handla gott gott, sen hit och mysa.
Nu ska jag ta mig ngt att äta. Heeeejrå :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0