a monkey needs to dance so do you

Idag bestämde jag mig för att ta en hemma-mys-kväll för mig själv. Har fixat och rensat massa på datorn, så nu blev det genast lite mer ordning på den. Sånnahära kvällar kan faktiskt vara riktigt behövande ibland, om inte väldigt sköna.

Efter jobbet kom mamma och pappa hit, de hade med sig en kladdkaka och jag hade gjort en äppelpaj så det blev fika så det stog härliga till. Men gott var de, mumma! Sen hjälpte de oss sätta upp lite tavlor mm. Tur man har sina päron som är så händiga så. Och mamma det gullet diskade de vi hade som disk så vi slapp, de tackar vi hjärtligt för.
Imorgon blir det en morgon promenad med broder. Han ska upp till ishallen och ha match vid 8 så ska göra honom sällskap dit upp. Sen blir de fest på kvällen.. vart är ännu ett frågetecken, men de löser sig! :)

Nu ska jag fortsätta mitt mys i soffan med astrid och kolla let´s dance :)

Johnossi - Man must dance.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0