arn

Igår blev det bio - arn. Helt okej film, mycket bättre än jag trodde. Har aldrig varit något för "krigsfilmer" men denna var bra.. likaså tyckte micke och mamma som var med på bion. Direkt efter fick jag finbesök hemma av mina damer; Malin, mimmi, Sanna och wiklund. Skulle kolla på film, men det blev mest prat :)

Idag är de jobb, jobb, jobb som gäller.. fast jjust nu sitter jag här och gör ingenting. Har tagit ledigt imorgon för att åka till karlstad, men funderar på att byta till torsdag så mammsen kan följa med. Ska prata med Farbror Bo och se hur de går ;) Efter jobbet idag ska jag ner till Sanna, ska ringa och beställa tid till tatuering. äntligen!!

Älskar min prins mest av allt, på fredag är det våran dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0