Helgen

Helgen som varit har varit helt underbar. Började med att älsklingen bjöd ut mig på kina mat direkt efter jobbet i fredags. Sedan åkte vi hem och fortsatte firandet av "våran dag" till Let´s dance.. dock var båda väldigt trötta och utslitna så det slutade med att det blev tidig kväll.


Lördagen började med en långpromenad i regnet, sen frukost med älsklingen. Vid 11 mötte jag upp marcus för att gå upp till farmor på fika. när jag kom hem ringde älsklingen som var hos sin far så jag traskade dit en sväng. På kvällen var vi hembjudna till mor och far på varma mackor och spel, även marcus och linda var där, och lilla elvis. "Alias" blev det denna gång och de var riktigt kul, och vi vann, jag och min älskling :) Kom hem runt 1 halv 2 och stupade i sängen omedelbart.


Igår blev det en slapp dag, så som söndagar ska vara. Tog mig en promenad till maxi på morgonen för att köpa baugetter, sen hem och fixa iordning med frukosten. Sen började de möbleras hejvilt i vardagsrummet, och mysigare blev det. Jag är mycket nöjd, och likaså micke. Åkte sen hem till örjan och jeppe som varit kattvakt över natten. Åt mat där och hämtade hem astrid igen. Lite senare åkte vi och hämtade upp jeppe och vidare hem till Carina för mat och spel. Där blev det först "Retro" sen poker. En mycket lyckad helg må jag säga :)


Idag ska jag träffa Petra en sväng efter jobbet, sen ska vi storstäda lägenheten, vilket verkligen behövs nu. Men de fixar vi lätt, mi prins och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0