Hemmafru

Idag har jag hunnit med en heeeldel. Vid 10 över 7 gick jag iväg för att möta broder vid roma. Tog sällsis med honom upp til ishallen sen gick jag hem igen för att skjtsa älsklingen till jobbet. Lämnade kvar bilen där och tog ännu en promenad hem. Sen fixade jag en del här hemma, tog mig sen cykeln till maxi för att handla.
Svängde förbi hos mor och far, och fick där hjälpa de att klippa klorna på elvis som bara skrek och skrek, stackarn.

Nu blev precis köttfärslimpan klar som älsklingen ska få i matlådor, plus att jag gjort en potatisgratäng. är jag inte duktig så säg ;) Nu ska jag ta de lite lugnt framför tv, sen blir det nog en promenad.




Armor For Sleep - My Town.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0