in your eyes

Idag på jobbet är det ruskigt kallt.. vill bara hem och lägga mig under en filt i soffan med mina dunisar på och mysa ner sig. Men det får vänta några timmar till de.

Tvättid idag, så det blir mest till att tvätta och pyssla om lägenheten idag, ska bli skönt de med. Igår hann jag inte med värst mycket eftersom jag slutade sex och var inte hemma förrens runt 7. Tog mig en liten promenad direkt efter jag slutat. Men mysa hann vi med, jag och min älskling. Kollade på one tree hill och käkade glass under en varsin filt, det är mys de!

Nu är det snart helg igen, och januari närmar sig sitt slut. Veckorna bara springer iväg, och man hinner knappt tänk. Men nu hoppas jag på vår och sol. Börjar bli lite trist med kalla mornar, skrapa rutor och blask.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0