Low vs Diamond

Redan torsdag, och denna vecka som de flesta andra har bara sprungit förbi. Imorgon är det fredag, vilket innebär mys och nyårsrevyn med älsklingen. Vill att de ska bli imorgon NU!

Idag har jag traskat runt i regnet mest hela dagen känns de som. Efter jobbet blev det goda mackor, kokt ägg och saft framför nya one tree hill. Kan inte säga annat än att det är bättre än förväntat. På onsdag kommer nya avsnitt och de ser jag fram emot, mycket. Efter det drog älsklingen på träningen och jag iväg på en promenad. Var hos marcus också för att hjälpa han klippa elvis klor, sen maxi och handlade. Nu kollar jag på simpsons i mysbyxorna, har precis fixat matlåda till imorgon.. och vill mest av allt att min gubbsis ska komma hem.

Igår ni, gjorde jag de! Jag färgade tillbaka håret till brunt. Känns mycket mycket skönt, samtidigt som det är lite ovant. Men såäre :) Nöjd är jag iaf, och jag får tacka min lilla frissa för jobbet :)

Imorgon är det Saras dag då hon fyller 19år.. På söndag blir de att fira henne :)

BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0