Missing you

Då var det helg och lite ledighet igen, vilket är behövligt.

Igår efter jobbet fick micke ett telefonsamtal från Jeppe, ett glatt sådant! Äntligen hade hans Guitarr hero kommit, så det fick bli att åka raka vägen dit för att spela. De tre bröderna Runemård såg mycket glada och nöjda ut :) Efter det var det bara att åka hem och fixa iordning oss för middag. Vi var nämligen hembjudna till mamma och pappa på middag, och även marcus och linda var med + båda katterna. Å hej o hå vilket liv det vart, trodde nästan de skulle ha ihjäl varandra när de busade. Efter middagen blev det TP, ett mycket ålderdomligt. Hah, det var inte sådär jätte uppdaterat om man säger så. Det slutade med att mor & far tog hem segern. Grattis till de!

Imorse vaknade jag tidigt som vanligt. Fixade runt lite här hemma, fixade mickes matsäck som han skulle ha med till Grums där han ska tillbringa hela dagen + natten. Tomt utan min prins, men som tur är har jag astrid här hemma som är mer kelsjuk än någonsin. Men nu ska jag fortsätta mitt städande. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0