Batman

Just nu sitter vi och kollar på Batman Begins.. eller ja, de är mest micke som kollar. ägnar mig åt lite andra saker.
Dagen idag har de varit slappa på schemat, och då menar jag verkligen slappt. Den enda ililla lilla motion vi fått är vägen till konsum och tillbaka. Men de räckte.

Ullaredstrippen men bättre än förväntat. Steg upp ur sängen klockan 2 och strax före 4 kom sara förbi och hämtade upp mig, sen vidare för att hämta upp emma och linda. Sen var det min tur att ta över bakom ratten. Sen styrde vi bilen neråt i landet. Så runt halv 9 anlände vi till ett regnigt ullared men humöret var tipptopp ändå! De blev endel handlig om man säger så. Sen fick jag en uuuunderbar nyhet på telefon av min lilla babe. YES, äntligen blir de flytt! Kan inte sluta längt, kommer bli underbart.
Kom hem runt 10 och då var jag piggare än piggast, så mycket sömn blev det icke!

Lördagen bjöd på grillning hos mor och far där även linda, marcus och molly befann sig. mycket mycket trevligt.

Nu hoppas jag att den nya veckan blir solig så man kan få lite sommarkänsla någongång. Och på onsdag blir lillamimmi äntligen 18, och de ska ju självklart firas! :D

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0