down the road

Imorgonbitti, inatt, vad ni nu vill kalla de, men vid 4 styr vi bilen mot ullared. Jag, sara, emma och linda som ska åka iväg på en liten tripp över dagen. Ska bli riktigt kul :)

Igår blev de lite bilåkning med sanna och Petra. Försökte desperat hitta en plats där de inte blåste som vi kunde sola på, men de var hopplöst. Tillslut gav vi upp och åkte till thaien för att luncha. På kvällen blev jag hemma då jag hade sjukt ont i magen. De där med stark mat har jag då aldrig klarat av, så hädanefter ska jag hålla mig borta.
Förut idag blev de staden en sväng med petra och mimmi, och sen en liten promenix. :)

Nu kollar jag på Gordon's kitchen nightmares, och har ganska nyss färgat håret. Kommer bli en lugn kväll ikväll, eftersom de kommer bli en tidig morgon :)

Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0