I´ll be yours..

I torsdags styrdes bilen mot kungshamn med örjan och jeppe. Väl framme var de stårlande sol så de blev stek direkt. På kvällen gick vi ut och åt, sen blev de lite kortspel och mys. På fredagen blev det också en massa stek och god mat. Åkte även in till smögen där vi knallade runt lite på smögenbryggan och även där blev det god mat. Vi bodde i ett jättemysigt hus som en "tant" som hyrde ut rum, mysmys!

Direkt när vi kom hem på lördagen efter en lång och varm bilfärd var det bara att slänga sig i duschen för att sen dra hem till mimmi där de vankades födelsedagsfest. och inte kan de bli mer än lyckat när alla mina favoriter är samlade. Söndagen var bakfull och väldigt väldigt varm. knallade hem till mor och far där vi var kattvakt till igår, så de har blivit endel stek på deras gård om man säger så, och även i revsand och hult. inga fel alls faktiskt!

Nu ska jag göra ngt, för jag är sjukt rastlös. Har legat och vridigt och vändigt på mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0