Oh, vilken härlig dag.

De senaste dagarna har jag och älsklingen varit hemma hos mamma o pappa och varit kattvakt, åt både astrid och elvis. Sen i måndags komma även lilla molly dit så de blev många djur samtidigt :)
Har passat på att bakat en massa medan älsklingen jobbat, och vädret ändå inte varit på topp.

Idag blir de skärren med sanna och petra en svänga. Vid 11 glider vi ut, blåder de förmycket blir de in och checka stan en svänga :)

Fick sms från SIBA förut också.. servicen på min kamera har blivit förlängd, igen! trött jag blir. lämnade liksom in den för 3 veckor sen.. men vad gör jag?

Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och säger hallo...



Kramar Angelwing

2008-07-16 @ 10:30:59
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0