Romeo and Juliet

Puuh, idag har jag fått två saker strykna från min lista.. På lunchen följde älsklingen med mig ner till polisen för att fixa pass, vilket tog typ 5 minuter så om en vecka kommer de! bara att boka resa nu, om vi nu hittar någon bra. Sen direkt efter jobbet hämtade pappa upp mig så åkte vi iväg till karlstad och lämnade in min kamera, åkte till ikea för att lämna tillbaka + köpa en grej åt marcus och linda, sen iväg till biltema och arken zoo. Sen när vi var klara därute blev det stan.. hittade mig något fint och likaså pappa så när vi var nöjda blev det cola på donkan :)

Imorgon åker min baby ifrån mig i 5 dagar. Kan ni förstå, 5 heeela långa, jättelånga dagar!? :/ Men de kommer gå, de gör de, men saknade kommer vara stooor! Men de kommer allt bli endel telefonsamtal under dagarna :) Ska hem till han på lunchen och pussa på han innan han åker iväg!

"I can't do everything, but I'll do anything for you"  - always baby! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0