a whisper

Känner mig just nu som världens största djurplågare. Min lilla fisa blev steriliserad/kastrerad, vilket de nu heter, igår och nu måste hon gå runt med en såndära tratt för huvudet så hon inte ska kunna bita och ha sig på stygnen. Hon ser så ledsen ut och kollar på mig med de där små små underbara ögonen och undar -"Mamma, vad har du gjort med mig egentligen*? Måste jag ha den här dumma tratten?" När hon kollar på mig känns de precis som de är de hon vill få sagt. Min lilla plutta, men snart är hon bra igen som tur är :)

Idag blev de jobb 6-16, sen en lite promenad. Imorgon blir de jobb 6-18, sen är de dags för fotboll som jag inte tänker missa! sveeerige! Njaee, om man skulle kolla lite lite på gynning nu, eller gå in och mysa med fisen? Hmm, inte speciellt svårt val! BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0