angels in the moon

Får väl börja med att säga grattis till alla studenter, hoppas ni hafr eran livsbästa helg. De är ni värda!  

Helgen har varit toppen bortsett från endel saker, men de hör till ibland. hah! Är så glad att mina girls i götet var hemma, och även pinglan i sthlm. Inte ofta vi är alla samlade längre, så de var kuuul! :) I fredags blev de ner på skolgården för att kolla in studenterna och alla var så fina och såg så glada ut. Sen blev de att åka runt till de. Började hos Sundbladh, vidare till crilla, sen skulle malin och ann till sterner så vi följde med dit, sen putte och sist men inte minst lilla wiklund. Senare på kvällen blev de förfest hos mig sen statt som jag tyvärr var tvungen att banga.
Lördagen började med fika på stan med tjejerna, sen kolla balen och sen fest! :) Tack för en underbar helg alla!  

Igår vet jag inte riktigt vad som hände. Ena stunden skrattade jag åt allt och kunde verkligen inte sluta, hade sån träningsvärk i magen efteråt. men sen bara vände de.. blev ledsen för minsta lilla, men min pluttsis var så snäll så :) helt sjukt, haha! Men idag är jag glad, men kall dock! Och slutar snart, ännu bättre.  

Lilla fisan är och steriliseras nu. Hoppas allt går bra! :) Ikväll ska jag pussa och krama på henne såååå mycket!

Heeeeeeeeeejrå!

Kommentarer
Postat av: cecilia

hoppas att din kväll lbir topen !!

2008-06-16 @ 14:21:36
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: Sandra Apfelgard

Hej, Vad söt din blogg var! Förresten det finns en tävling på min där man kan vinna två underbara parfymer. kom och kika! :)

2008-06-16 @ 14:24:59
URL: http://topnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0