away.

Skönt de skulle vara att bara få åka härifrån för ett par dagar/vecka. Jag behöver komma härifrån, jag vill komma härifrån.. inte flytta utan bara iväg på semester. utomlands skulle inte sitta helt fel, hoppas hoppas hoppas att de blir så på semestern. Skulle göra allt bara att få komma bort en vecka. Men jag slutar inte hoppas, aldrig!

Idag är de förövrigt en ganska seg dag.. har 6 timmar kvar att jobba, känns lite tungt men de får gå de med. Måste gå förbi mamma och pappa efter jobbet också, så jag lär inte vara hemma förrens halv 8 nnångång, och 8 börjar allsång, vilket jag INTE ska missa. Så de hinns inte med mycket annat idag än jobb :/ blää!



Bright eyes - First day of my life.mp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0