Bad day

Dåålig dag idag, usch! Känner mig av någon konstig anledning väldigt stressad, och har en orolig känsla i magen.. har massa jag måste fixa men vet inte när jag ska hinna med de. Måste fixa nytt pass, men polisen stänger 3 varje dag och likaså jag.. Sen måste jag iväg till karlstad, igen! För klantig som jag är så gick min kamera sönder i lördags, så den måste lämnas in. bläää!  

Nu vill jag bara hem och lägga mig bredvid min sjukling och mysamysamysa. Men icke, jobbar till 6 idag och direkt efter det ska jag till mormor och gratta henne, så ska inte micke med dit kommer jag inte träffa hans förrens mycket senare ikväll. :( & lillan också då såklart, henne saknar jag ju också. Känns ju hekt underbart att veta att man bara gjort halva dagen nu, och har då alltså 6 timmar kvar att jobba.. fyfan!  

Nee, de här blev att ett neg. inlägg ändå. men skitsamma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0